Promo Dunkin Donuts Mei 2021
Promo Dunkin Donuts Mei 2021 - Sejarah penubuhan Dunkin 'Donuts' di Indonesia bermula ketika Dunkin 'Donuts pertama kali memulakan perniagaannya di Indonesia pada tahun 1985. Dengan gerai pertamanya dibina di Jalan Hayam Wuruk, Jakarta. Di Indonesia, pemilik utama rangkaian francais Dunkin 'Donuts' adalah Dunkin 'Donuts Indonesia.
Sejak itu, Dunkin 'Donuts Indonesia bertekad untuk mula membina kedudukan jenama yang kuat. Tidak hanya di ibu kota Indonesia, Jakarta, tetapi juga di semua kota besar lainnya. Itulah sebabnya Dunkin 'Donuts secara berkala membuka puluhan gerai untuk mengembangkan pasarannya di Indonesia.
Sejak itu, Dunkin 'Donuts Indonesia bertekad untuk mula membina kedudukan jenama yang kuat. Tidak hanya di ibu kota Indonesia, Jakarta, tetapi juga di semua kota besar lainnya. Itulah sebabnya Dunkin 'Donuts secara berkala membuka puluhan gerai untuk mengembangkan pasarannya di Indonesia.
Kini Dunkin 'Donuts Indonesia telah berhasil membuka lebih dari 200 kedai yang tersebar di kota-kota besar di Indonesia, seperti Jakarta, Tangerang, Bogor, Bekasi, Depok, Surabaya, Bandung, Bali, Medan, Yogyakarta, Makassar, dll.
Promo Dunkin Donuts Mei 2021 Sekurang-kurangnya Kedudukan Jenama yang telah mereka buat sejak sekian lama dapat dilihat dari hasil tinjauan yang menyatakan bahawa Top of Mind Dunkin 'Donuts di Indonesia mencapai 91.8%. Dan juga perhatikan bahawa tahap kepuasan pengguna Indonesia secara keseluruhan dengan Dunkin 'Donuts mencapai 80.8%.
Bersamaan dengan kedudukan jenama Dunkin 'Donuts yang semakin kuat yang telah dibuktikan oleh tinjauan, sekali lagi pada awal tahun 2001 Dunkin' Donuts Indonesia membuat kejayaan dengan menerapkan konsep baru (gambar baru) di setiap outlet.
Pelaksanaannya dilakukan secara bertahap, pertama dengan mengubah logo, reka bentuk dalaman, dan perubahan lainnya. Imej baru ini menjadikan Dunkin 'Donuts kelihatan lebih segar dan lebih mesra pasaran. Tetapi penambahbaikan tidak berhenti di situ.
Ketika Dunkin 'Donuts Indonesia melanjutkan kegiatan citra barunya, Dunkin' Donuts Indonesia juga berkomitmen untuk lebih fokus pada peningkatan produk dan perkhidmatan. Oleh itu, diharapkan tahap kepuasan pelanggan dengan Dunkin 'Donuts dapat terus meningkat.
Promo Dunkin Donuts Mei 2021 Sekurang-kurangnya Kedudukan Jenama yang telah mereka buat sejak sekian lama dapat dilihat dari hasil tinjauan yang menyatakan bahawa Top of Mind Dunkin 'Donuts di Indonesia mencapai 91.8%. Dan juga perhatikan bahawa tahap kepuasan pengguna Indonesia secara keseluruhan dengan Dunkin 'Donuts mencapai 80.8%.
Bersamaan dengan kedudukan jenama Dunkin 'Donuts yang semakin kuat yang telah dibuktikan oleh tinjauan, sekali lagi pada awal tahun 2001 Dunkin' Donuts Indonesia membuat kejayaan dengan menerapkan konsep baru (gambar baru) di setiap outlet.
Pelaksanaannya dilakukan secara bertahap, pertama dengan mengubah logo, reka bentuk dalaman, dan perubahan lainnya. Imej baru ini menjadikan Dunkin 'Donuts kelihatan lebih segar dan lebih mesra pasaran. Tetapi penambahbaikan tidak berhenti di situ.
Ketika Dunkin 'Donuts Indonesia melanjutkan kegiatan citra barunya, Dunkin' Donuts Indonesia juga berkomitmen untuk lebih fokus pada peningkatan produk dan perkhidmatan. Oleh itu, diharapkan tahap kepuasan pelanggan dengan Dunkin 'Donuts dapat terus meningkat.
promo selengkapnya : https://www.bacaposting.com/2021/04/promo-dunkin-donuts.html
Komentar
Posting Komentar